Kurs marketingu i zarządzania

Kurs „Marketing i zarządzanie” omawia najistotniejsze współczesne narzędzia marketingowe i możliwości ich zastosowania, dzięki czemu jest nieocenioną pomocą zarówno dla osób pracujących w działach marketingu, które chcą usystematyzować swoją wiedzę, jak i dla tych, którzy z marketingiem wiążą dopiero swoją przyszłość. Materiały są opracowane tak, by ułatwić zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce: obfitują w liczne przykłady z życia, odnoszące się do rzeczywistości biznesowej.

Kurs umożliwia poznanie głównych obszarów marketingu i zarządzania oraz omawia wpływ marketingu na zarządzanie przedsiębiorstwem. Dostarcza wiedzy na temat zakresu działań marketingowych wewnątrz przedsiębiorstwa, zarządzania pracą działu marketingu, wad i zalet telemarketingu oraz metod prezentacji produktu czy usługi. Krok po kroku objaśnia zasady konstruowania planu marketingowego, a także przygotowywania i przeprowadzania badań marketingowych.

Z naszego kursu skorzystało już prawie 4 000 osób!

czas ESKK

Uczysz się w komfortowych warunkach – bez stresu i w dowolnie wybranym czasie oraz miejscu – masz w tym zakresie pełną swobodę

słówka ESKK

15-30 minut nauki dziennie wystarcza, by w ciągu miesiąca opanować materiał jednego zeszytu

nauczyciel ESKK

Przez cały kurs masz zapewnioną opiekę doświadczonego nauczyciela

Okładka kursu „marketingu i zarządzania”

Liczba pakietów informacje o pakiecie 14

Poziom trudności: początkujący

Cena: od 90,40

Opinie: (8 głosów)

Certyfikat: tak

Zaświadczenie ZUS: tak

Zamawiam

Czego się nauczysz?

Zamów TERAZ, a otrzymasz 20% RABATU!

Cennik kursu

Masz do wyboru 2 tempa nauki:

Tempo normalne
  • 113 zł 90,40 pakiet/m-c
  • Zeszyty z lekcjami
  • Opieka nauczyciela
  • Zamawiam
Tempo szybkie
  • 226 zł 180,80 miesięcznie
  • Zeszyty z lekcjami
  • Opieka nauczyciela
  • Zamawiam

Możesz też kupić cały kurs od razu. Skorzystasz wówczas z dodatkowego 10% rabatu! Aby zamówić cały kurs od razu, wystarczy wybrać odpowiednią opcję na formularzu zapisu.

Słowo od autora

słowo od nauczyciela

Marketing rządzi się własnymi prawami, dlatego jego prowadzenie wymaga gruntownej wiedzy. Jednak prawdziwy sukces odnoszą w tej dziedzinie ci, którzy potrafią nieszablonowo zastosować powszechnie znane reguły. Warto pamiętać, że nawet najbardziej szalone pomysły marketingowe zawsze bazują na solidnych podstawach teoretycznych. Na tym kursie chcemy Cię wyposażyć w wiedzę niezbędną do prowadzenia działalności marketingowej. Możesz ponadto na bieżąco sprawdzać, jak Ci idzie – czekamy na Twoje prace domowe.

Mirosław Siergiej: absolwent marketingu przemysłowego na Wydziale Budowy Maszyn i Zarządzania Politechniki Poznańskiej.
Mirosław Siergiej

Komentarze użytkowników


  • J
    Joanna napisał/a: |

    Szkolenie ok. Dla osób chcących poznać tajniki skutecznego zarządzania oraz jak szybko osiągnąć zyski ze sprzedaży kursu jak najbardziej ok. Kończyłam studia na zupełnie innym kierunku, zatem wiedzę z kursu marketingu chłonęłam jak gąbka.

  • W
    Weronika napisał/a: |

    Kurs z niesamowitą wiedzą marketingową. Polecam każdemu sprzedawcy szczególnie kierującemu zespołem ludzi.

  • P
    Paweł napisał/a: |

    Wszystkie niezbędne informacj edotyzcace marketingu, zarówno z zakresu sprzedazy jaki i zarządzania znajdziecie w tym kursie. Trudniejsze zagadnienia omawiane są na przykładach więc naprawdę bez trudu można opanowac materiał w całości. Plecam tym którzy nie mają czasu na kursy stacjonarne. Mi ta forma nauki bardzo się spodobała.

  • E
    Ewka napisał/a: |

    Szkolenie warte swojej ceny. Polecam wszystkim, którzy mają na co dzień do czynienia z marketingiem.

  • D
    Dagmara napisał/a: |

    Z tego co pamiętam był tam dział poświęcony badaniom marketingowym. Ale generalnie to niezły kurs omawiający zagadnienia szeroko pojętego marketingu z licznymi przykładami. Wart swojej ceny.

  • D
    Darek napisał/a: |

    Czy wie ktoś może czy ten kurs posiada zagadnienia dotyczące badań marketingowych? Z góry dzięki za odpowiedź.

  • A
    Ania napisał/a: |

    Bardzo pomógł mi ten kurs. Niedawno zaczęłam pracę w tej branży a nie miałam z marketingiem wcześniej nic wspólnego, wiedza z tego kursu bardzo mi się przydała na starcie.

  • M
    Michalina napisał/a: |

    Polecam wszystkim ten kurs, bardzo dużo się z niego nauczyłam, podobają mi się warunki nauki.Polecam:-)

Zostaw swój komentarz

*