Odbierz bon o wartości 100 zł i podaruj go swojej Mamie!
Aby otrzymać bon wyślij wiadomość z tytułem 'DZIEŃ MATKI' na adres: bon@eskk.pl.
Zgłoszenia przyjmujemy tylko do 24.05.2019 do godz. 13:00. Nie zwlekaj!
Regulamin promocji "Bon 100 zł na Dzień Matki"
§ 1
Organizatorem akcji promocyjnej jest ESKK Sp. z o.o., Masztowa 3, 61-345 Poznań.
§ 2
ESKK Sp. z o.o. odpowiedzialna jest za przyjmowanie i przechowywanie zgłoszeń dotyczących zapisów na kurs ESKK objętych promocją.
§ 3
Zasady promocji są następujące:
- Bon o wartości 100 zł otrzyma student ESKK, który do dnia 24.05.2019 do godz. 13:00 prześle zgłoszenie na adres e-mail: bon@eskk.pl w tytule wiadomości wpisując 'DZIEŃ MATKI'.
- Bon zostanie przesłany drogą mailową, a prawo do jego wykorzystania można przekazać osobom trzecim.
- Bon można wykorzystać na dowolny kurs z oferty ESKK, składając zamówienie do dnia 30.06.2019 włącznie.
- Aby skorzystać z bonu należy złożyć zamówienie pod nr tel. 61 879 32 67 lub mailowo: bonpodarunkowy@eskk.pl
- Bon łączy się z dostępnymi promocjami, nie łączy się natomiast z innymi voucherami lub bonami rabatowymi.
- Każdy student ESKK, który wyśle zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 1 § 3 może otrzymać max. 1 bon.
- Bon trzeba wykorzystać jednorazowo, nie ma możliwości podzielenia wartości bonu na kilka zamówień.
- Bony nie podlegają wymianie na gotówkę. Organizator nie zwraca również różnicy w cenie, jeśli kwota zamówienia jest niższa niż wartość zastosowanego vouchera.
- W promocji mogą brać udział osoby pełnoletnie (w przypadku osób niepełnoletnich konieczna jest zgoda opiekuna).
- W promocji nie mogą brać udziału pracownicy i przedstawiciele ESKK oraz firm i osób współpracujących, jak również członkowie ich najbliższych rodzin. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, rodziców, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
- Pozostałe kwestie dotyczące nauki na kursach ESKK (o ile nie zostały inaczej unormowane w niniejszym regulaminie) regulują Regulamin serwisu oraz Zasady nauki w ESKK.
§ 4
Reklamacje (w formie pisemnej) można składać w Dziale Obsługi Studenta ESKK (info@eskk.pl). Każda z nich zostanie rozpatrzona. Po jej rozpatrzeniu osoba składająca reklamację otrzyma pisemne powiadomienie o sposobie i trybie rozwiązania problemu.