Kurs marketingu i zarządzania

Kurs „Marketing i zarządzanie” omawia najistotniejsze współczesne narzędzia marketingowe i możliwości ich zastosowania, dzięki czemu jest nieocenioną pomocą zarówno dla osób pracujących w działach marketingu, które chcą usystematyzować swoją wiedzę, jak i dla tych, którzy z marketingiem wiążą dopiero swoją przyszłość. Materiały są opracowane tak, by ułatwić zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce: obfitują w liczne przykłady z życia, odnoszące się do rzeczywistości biznesowej.

Kurs umożliwia poznanie głównych obszarów marketingu i zarządzania oraz omawia wpływ marketingu na zarządzanie przedsiębiorstwem. Dostarcza wiedzy na temat zakresu działań marketingowych wewnątrz przedsiębiorstwa, zarządzania pracą działu marketingu, wad i zalet telemarketingu oraz metod prezentacji produktu czy usługi. Krok po kroku objaśnia zasady konstruowania planu marketingowego, a także przygotowywania i przeprowadzania badań marketingowych.

Z naszego kursu skorzystało już ponad 4 300 osób!

czas ESKK

Uczysz się w komfortowych warunkach – bez stresu i w dowolnie wybranym czasie oraz miejscu – masz w tym zakresie pełną swobodę

słówka ESKK

15-30 minut nauki dziennie wystarcza, by w ciągu miesiąca opanować materiał jednego podręcznika

nauczyciel ESKK

Przez cały kurs masz zapewnioną opiekę doświadczonego nauczyciela

Okładka kursu „marketingu i zarządzania”

Liczba pakietów informacje o pakiecie 14

Poziom trudności: początkujący

Cena: 1582 zł ->299 zł

Opinie: (24 głosów)

Certyfikat: tak

Zaświadczenie ZUS: tak

Zamawiam Lekcja próbna ZA DARMO

Czego się nauczysz?

Słowo od autora

słowo od nauczyciela

Marketing rządzi się własnymi prawami, dlatego jego prowadzenie wymaga gruntownej wiedzy. Jednak prawdziwy sukces odnoszą w tej dziedzinie ci, którzy potrafią nieszablonowo zastosować powszechnie znane reguły. Warto pamiętać, że nawet najbardziej szalone pomysły marketingowe zawsze bazują na solidnych podstawach teoretycznych. Na tym kursie chcemy Cię wyposażyć w wiedzę niezbędną do prowadzenia działalności marketingowej. Możesz ponadto na bieżąco sprawdzać, jak Ci idzie – czekamy na Twoje prace domowe.

Mirosław Siergiej: absolwent marketingu przemysłowego na Wydziale Budowy Maszyn i Zarządzania Politechniki Poznańskiej.
Mirosław Siergiej

Komentarze studentów


O
Ola napisał/a: |

Dobry kurs zarządzania, kupiłam dla siebie, aby się doszkolić w zarządzaniu i marketingu i jestem zadowolona.

M
Marta napisał/a: |

Nie udało mi się skończyć kierunku marketing i zarządzanie na studiach :-( Zycie zweryfikowało moje plany, ale postanowiłam to nadrobić ucząc się w domu. To mój już drugi zawodowy kurs w eskk. Pokochałam zdalną naukę.

Z
Zuzanna napisał/a: |

Kurs rzetelnie podchodzi do kwestii efektywnej sprzedaży i mądrego, odpowiedzialnego a przede wszystkim skutecznego zarządzania pracownikami. Dobry kurs.

A
Adrian napisał/a: |

Dobry kurs, polecam

K
Karolina napisał/a: |

Świetne techniki sprzedaż, marketing od każdej strony.

A
Aurelia napisał/a: |

Kurs dla każdego w szybkim czasie uczy podstaw marketingu, a także zarządzania zespołem sprzedażowym. Polecam lekcje próbną tego kursu.

R
Rysiu napisał/a: |

5 za przykłady marketingowo-sprzedażowe, a 6 za zarządzanie!

A
Andrzej napisał/a: |

Kurs ok.
Uczy nie tylko podstaw marketingowych, ale także zarządzania zespołem marketingowców.
Ciekawy eksternistyczny kurs zawodowy.

M
Mariusz napisał/a: |

Marketingowo kurs ok, uczy efektywnej sprzedaży, co do zarządzania trudno mi się wypowiadać, nie moja działka.

M
Maciek napisał/a: |

Dobrze dobrany kurs do indywidualnych preferencji.

P
Paweł napisał/a: |

Sprzedaż, marketing, zarządzanie to kierubki studiów modne od zawsze. Mnie zachęciła do nauki marketingu cena kursu i możliwość zdalnej nauki z domu.

W
Wiesia napisał/a: |

Marketing w pigułce. Polecam wszystkim laikom.

M
Mariusz napisał/a: |

Kurs z solidną wiedzą teoretyczną z zakresu marketingu wsparta licznymi przykładami z branży sprzedażowej. Polecam

M
Michał napisał/a: |

Dobry kurs podstaw marketingu, udało mi się utrwalić zdobytą wcześniej na krótkim kursie stacjonarnym wiedzę.

A
Amelia napisał/a: |

Samego marketingu a szczególnie wszelkich nowości marketingowych trezba się uczyć na bieżąco, tak mnie uczyli na studiach. Czas powtórzyć teorię :-)

O
Ola napisał/a: |

Praktyczny kurs marketingu.

J
Joanna napisał/a: |

Szkolenie ok. Dla osób chcących poznać tajniki skutecznego zarządzania oraz jak szybko osiągnąć zyski ze sprzedaży kursu jak najbardziej ok. Kończyłam studia na zupełnie innym kierunku, zatem wiedzę z kursu marketingu chłonęłam jak gąbka.

W
Weronika napisał/a: |

Kurs z niesamowitą wiedzą marketingową. Polecam każdemu sprzedawcy szczególnie kierującemu zespołem ludzi.

P
Paweł napisał/a: |

Wszystkie niezbędne informacj edotyzcace marketingu, zarówno z zakresu sprzedazy jaki i zarządzania znajdziecie w tym kursie. Trudniejsze zagadnienia omawiane są na przykładach więc naprawdę bez trudu można opanowac materiał w całości. Plecam tym którzy nie mają czasu na kursy stacjonarne. Mi ta forma nauki bardzo się spodobała.

E
Ewka napisał/a: |

Szkolenie warte swojej ceny. Polecam wszystkim, którzy mają na co dzień do czynienia z marketingiem.

D
Dagmara napisał/a: |

Z tego co pamiętam był tam dział poświęcony badaniom marketingowym. Ale generalnie to niezły kurs omawiający zagadnienia szeroko pojętego marketingu z licznymi przykładami. Wart swojej ceny.

D
Darek napisał/a: |

Czy wie ktoś może czy ten kurs posiada zagadnienia dotyczące badań marketingowych? Z góry dzięki za odpowiedź.

A
Ania napisał/a: |

Bardzo pomógł mi ten kurs. Niedawno zaczęłam pracę w tej branży a nie miałam z marketingiem wcześniej nic wspólnego, wiedza z tego kursu bardzo mi się przydała na starcie.

M
Michalina napisał/a: |

Polecam wszystkim ten kurs, bardzo dużo się z niego nauczyłam, podobają mi się warunki nauki.Polecam:-)

Zostaw swój komentarz

Twój adres nie będzie opublikowany. Wymagane pola *

*

Kliknij i odbierz PÓŁ kursu ZA DARMO