Odbierz bon o wartości 100 zł na dobry początek roku szkolnego!
Aby otrzymać bon wyślij wiadomość z tytułem 'ROK SZKOLNY' na bon@eskk.pl.
Zgłoszenia przyjmujemy do 19.08.2019. Nie zwlekaj!
Regulamin promocji "Bon 100 zł na początek roku szkolnego"
§ 1
Organizatorem akcji promocyjnej jest ESKK Sp. z o.o., Masztowa 3, 61-345 Poznań.
§ 2
ESKK Sp. z o.o. odpowiedzialna jest za przyjmowanie i przechowywanie zgłoszeń dotyczących zapisów na kurs ESKK objętych promocją.
§ 3
Zasady promocji są następujące:
- Bon o wartości 100 zł otrzyma osoba, który do dnia 19.08.2019 prześle zgłoszenie na adres e-mai: bon@eskk.pl w tytule wiadomości wpisując 'ROK SZKOLNY'.
- Bon zostanie przesłany drogą mailową, a prawo do jego wykorzystania można przekazać osobom trzecim.
- Bon można wykorzystać na dowolny kurs z oferty ESKK, składając zamówienie do dnia 30.09.2019 włącznie.
- Aby skorzystać z bonu należy wpisać jego treść w polu BON RABATOWY na formularzu zapisu.
- Bon łączy się z dostępnymi promocjami, nie łączy się natomiast z innymi bonami rabatowymi.
- Każda osoba, która wyśle zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 1 § 3 może otrzymać max. 1 bon.
- Bon trzeba wykorzystać jednorazowo, nie ma możliwości podzielenia wartości bonu na kilka zamówień.
- Bony nie podlegają wymianie na gotówkę. Organizator nie zwraca również różnicy w cenie, jeśli kwota zamówienia jest niższa niż wartość zastosowanego bonu.
- W promocji mogą brać udział osoby pełnoletnie (w przypadku osób niepełnoletnich konieczna jest zgoda opiekuna).
- W promocji nie mogą brać udziału pracownicy i przedstawiciele ESKK oraz firm i osób współpracujących, jak również członkowie ich najbliższych rodzin. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, rodziców, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
- Pozostałe kwestie dotyczące nauki na kursach ESKK (o ile nie zostały inaczej unormowane w niniejszym regulaminie) regulują Regulamin serwisu oraz Zasady nauki w ESKK.
§ 4
Reklamacje (w formie pisemnej) można składać w Biurze Obsługi Klienta ESKK (info@eskk.pl). Każda z nich zostanie rozpatrzona. Po jej rozpatrzeniu osoba składająca reklamację otrzyma pisemne powiadomienie o sposobie i trybie rozwiązania problemu.