Inne witryny Grupy Schouten & Nelissen

Program kursu

MODUŁ I: Lekcje 1-12: Wybrane zagadnienia z zarządzania działalnością spedycyjną
MODUŁ II: Lekcje 13-14: Ekonomika przedsiębiorstwa spedycyjnego
MODUŁ III: Lekcje 15-16: Środki transportowe i podstawy eksploatacji pojazdów
MODUŁ IV: Lekcje 17-22: Logistyka w przedsiębiorstwie spedycyjnym
MODUŁ V: Lekcje 23-26: Podstawy marketingu
MODUŁ VI: Lekcje 27-30: Rachunkowość zarządcza
MODUŁ VII: Lekcje 31-32: Sztuka negocjacji

  • Pakiet 1

    Lekcja 1: Podstawowe pojęcia w spedycji. Charakterystyka rynku usług spedycyjnych

    Lekcja 2: Specyfika rynku usług spedycyjnych w Polsce

  • Pakiet 2

    Lekcja 3: Organizacja prac załadunkowych i rozładunkowych

    Lekcja 4: Wybór środka transportu

  • Pakiet 3

    Lekcja 5: Organizacja przewozów ładunków niebezpiecznych

    Lekcja 6: Ubezpieczenia w spedycji i transporcie

  • Pakiet 4

    Lekcja 7: Odpowiedzialność spedytora i przewoźnika

    Lekcja 8: Spedycja gałęziowa

  • Pakiet 5

    Lekcja 9: Dokumentacja transportowa

    Lekcja 10: Planowanie i realizacja zleceń w spedycji

  • Pakiet 6

    Lekcja 11: Umowa spedycji i zlecenie spedycyjne

    Lekcja 12: Problematyka celna w spedycji

  • Pakiet 7

    Lekcja 13: Transport jako dziedzina gospodarcza. Spedycja w procesie wymiany handlowej

    Lekcja 14: Formy usług transportowych na rynku oraz efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw spedycyjnych

  • Pakiet 8

    Lekcja 15: Środki transportu oraz koszty eksploatacyjne pojazdów

    Lekcja 16: Organizowanie zadań transportowych oraz techniczne utrzymanie pojazdów

  • Pakiet 9

    Lekcja 17: Podstawowe pojęcia w logistyce

    Lekcja 18: Transport

  • Pakiet 10

    Lekcja 19: Zarządzanie magazynem i zapasami

    Lekcja 20: Zarządzanie łańcuchem dostaw

  • Pakiet 11

    Lekcja 21: Systemy informacji w logistyce, automatyczna identyfikacja i elektroniczna wymiana danych – EDI

    Lekcja 22: Transport i spedycja w ujęciu logistyczno-ekologicznym

  • Pakiet 12

    Lekcja 23: Istota i miejsce marketingu w działalności transportowej. Zachowanie się konsumentów na rynku usług transportowych

    Lekcja 24: Badania marketingowe i strategia marketingowa w transporcie

  • Pakiet 13

    Lekcja 25: Usługa transportowa jako element marketingu. Cena usług transportowych

    Lekcja 26: Dystrybucja i promocja usług transportowych. Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem transportowym

  • Pakiet 14

    Lekcja 27: Istota rachunkowości zarządczej

    Lekcja 28: Koszty jako element procesu decyzyjnego; klasyfikacja kosztów

  • Pakiet 15

    Lekcja 29: Rachunek kosztów i jego systemy

    Lekcja 30: Kalkulacja i analiza kosztów

  • Pakiet 16

    Lekcja 31: Techniki negocjacyjne

    Lekcja 32: Scenariusz negocjacji sprzedaży usługi transportowej

Kliknij i odbierz PÓŁ kursu ZA DARMO