Inne witryny Grupy Schouten & Nelissen

Program kursu

  • Pakiet 1

    Podstawy obsługi programu Microsoft Word 2013 (uruchomienie programu, obszar roboczy).

    Tworzenie dokumentu (wpisywanie i edycja tekstu, poruszanie się po dokumencie). Podstawowe operacje podczas pracy z dokumentem (zapisywanie, zamykanie, otwieranie, tworzenie nowego dokumentu).

    Dalsza praca z dokumentem (podział na akapity, znaki niedrukowalne, cofanie lub ponowne wykonywanie czynności, zaznaczanie, kopiowanie, przenoszenie i usuwanie tekstu, opcje Schowka).

    Zmiana wyglądu tekstu – formatowanie (formatowanie czcionki i akapitu, powtarzanie ostatniej czynności, kopiowanie formatów, obramowanie i cieniowanie, wstawianie symboli, wypunktowanie i numerowanie). Zasady formatowania tekstu.

    Dostosowywanie obszaru roboczego (widoki i skala wyświetlania dokumentu, wyświetlanie elementów obszaru roboczego i informacji o dokumencie, dzielenie okna na części).

    Skróty klawiaturowe.

  • Pakiet 2

    Szukanie i zamiana tekstu (szukanie w dokumencie, zamiana fraz lub znaków specjalnych).

    Tabele (wstawianie, modyfikowanie i formatowanie tabeli, poruszanie się po tabeli, właściwości tabeli, sortowanie i konwertowanie tabeli).

    Grafika w edytorze tekstu Word (wstawianie obiektów graficznych, obróbka obiektu graficznego).

    Korespondencja seryjna (tworzenie listów seryjnych, reguły w korespondencji seryjnej, tworzenie kopert i etykiet).

    Dodatkowe narzędzia edytora tekstu (sprawdzanie pisowni i gramatyki, ustawianie języka). Tworzenie własnych szablonów.

    Zapisywanie dokumentów w innych formatach.

    Dostosowanie aplikacji do własnych potrzeb.

  • Pakiet 3

    Formatowanie dokumentu z użyciem stylów (korzystanie z dostępnych stylów, modyfikowanie stylów, szukanie/zamiana stylu, tworzenie własnego stylu, zarządzanie stylami).

    Podział dokumentu na strony. Podział dokumentu na sekcje. Ustawienia strony (marginesy, orientacja, rozmiar). Podział tekstu na kolumny.

    Projektowanie nagłówków i stopek. Numerowanie stron. Przypisy. Tworzenie spisu treści. Dzielenie wyrazów w dokumencie.

    Drukowanie dokumentu. Ochrona dokumentu.

    Komentarze i śledzenie zmian. Wykorzystanie tabulatorów.

  • Film 1: Lista wielopoziomowa
  • Film 2: Korespondencja seryjna
  • Film 3: Tabulatory
Kliknij i odbierz PÓŁ kursu ZA DARMO