Program kursu

  • Zeszyt 1

    Człowiek jako istota społeczna.
    Psychologia stosunków interpersonalnych. Cechy i umiejętności niezbędne dla skutecznego negocjatora. Podstawy zachowania. Psychologiczne pułapki.

  • Zeszyt 2

    Podstawy negocjacji
    Czym są negocjacje? Kiedy negocjujemy? Definicje negocjacji. Reguły negocjacyjne. Podstawy marketingu. Motywy zakupu, czyli elementy strategii nabywczych klientów.

  • Zeszyt 3

    Przygotowanie do negocjacji
    Cele, cele pośrednie, cele alternatywne. BATNA. Planowanie. Mindmapping.

  • Zeszyt 4

    Przygotowanie do negocjacji
    Organizacja pracy. Zarządzanie czasem.

  • Zeszyt 5

    Samoocena jako punkt wyjścia do negocjacji
    Inteligencja. Inteligencja emocjonalna. Temperament. Typologia osobowościowa. Predyspozycje wynikające z różnic osobowościowych. Asertywność.

  • Zeszyt 6

    Komunikacja werbalna
    Zasady sprawnej komunikacji. Rodzaje i rola pytań. Parafraza i informacja zwrotna. Kultura języka. Rola języka w procesie sprzedaży.

  • Zeszyt 7

    Komunikacja niewerbalna
    Natura autoprezentacji. Taktyki autoprezentacyjne. Mowa ciała. Motywy autoprezentacyjne.

  • Zeszyt 8

    Wywieranie wpływu na innych
    Sugestia a manipulacja. Narzędzia wywierania wpływu. Podstawy marketingu.

  • Zeszyt 9

    Negocjacje indywidualne
    Predyspozycje indywidualne. Typy negocjatorów. Płeć mózgu i jej rola w negocjacjach.

  • Zeszyt 10

    Negocjacje zbiorowe
    Czym jest grupa społeczna? Role grupowe i ich znaczenie w negocjacjach.

  • Zeszyt 11

    Negocjacje a przywództwo
    Podstawy zarządzania zespołem. Style zarządzania a sposób negocjacji. Wizerunek społeczny człowieka zajmującego wysokie stanowisko.

  • Zeszyt 12

    Twórcze rozwiązywanie problemów
    Co to jest kreatywność? Rola kreatywności w rozmowach handlowych. Techniki twórczego rozwiązywania problemów.

  • Zeszyt 13

    Negocjacje właściwe
    Fazy negocjacji. Strategie. Triki negocjacyjne. Negocjacje na co dzień.

  • Zeszyt 14

    Negocjacje właściwe
    Trudni negocjatorzy. Gniew – Twój przeciwnik w negocjacjach. Strach w negocjacjach. Trema, stres, nieśmiałość – czynniki wpływające na jakość negocjacji. Telenegocjacje.

  • Zeszyt 15

    Etykieta menedżera
    Dobre maniery. Moda a elegancja. Bilety wizytowe. Prezenty. Prawa pierwszeństwa.

  • Zeszyt 16

    Negocjacje – podsumowanie
    Elementy psychologii sprzedaży. Sprzedaż partnerska. Etyka w biznesie. Sztuka negocjacji, czyli każdy może stać się dobrym negocjatorem.

Kliknij i odbierz PÓŁ kursu ZA DARMO